BETALEN

Je bestelling kun je veilig betalen met Ideal, Klarna, Maestro, Visa en Mastercard. Ook kun je gebruik maken van Apple Pay, Google Pay of Shop Pay.

 

VERZENDEN

Verzendkosten:

Fentie brengt een bijdrage voor de verzending in rekening. Deze verzendkosten worden automatisch berekend tijdens de check out.

Nederland: €4,99 of gratis bij bestellingen boven de €49-. Past een pakketje door de brievenbus kost dit €2,99 of gratis bij bestellingen hoger dan €49,-. Dit wordt aangegeven bij de check out.  

België en Duitsland: €6,99 of gratis bij bestellingen boven de €75,-.

Overige EU landen: €9,99. Voor alle landen buiten Nederland, België en Duitsland geldt er geen gratis verzending. 

* Voor het verzenden van bijvoorbeeld meubels kan een meerprijs worden gerekend.  

Verzending van je pakket:

Zodra je bestelling is ontvangen doen wij ons uiterste best om deze binnen 1-2 werkdagen te verwerken en te verzenden. Bestellingen die op werkdagen (maandag-vrijdag) voor 14.00 worden gedaan, verzenden wij zoveel mogelijk dezelfde werkdag. 

Bestellingen die in het weekend of op nationale feestdagen worden gedaan, worden de eerst volgende werkdag verwerkt. 

Wanneer je bestelling bestaat uit meerdere artikelen waarvan er 1 of meer niet op voorraad zijn, zullen wij je bestelling pas verzenden als deze compleet is. Wil je je pakketje in delen ontvangen, stuur dan even een berichtje naar info@fentie.nl. Het kan zijn dat er dan meer verzendkosten in rekening gebracht worden. 

 

Levering van je pakket:

Binnen Nederland en België wordt het pakket geleverd 1 tot 2 werkdagen na verzending door PostNL of DHL. Bij verzending op vrijdag ontvang je je pakket op maandag of dinsdag. Uiteraard is dit slechts een indicatie en afhankelijk van de pakketdienst.

 

Updates van je bestelling:

Bij het versturen van je bestelling krijg je een track&trace melding waarmee je je pakket kunt volgen. Als je een pre-order product hebt besteld, ontvang je eerst alleen een orderbevestiging en pas wanneer je pre-order klaar is voor verzending , ontvang je een track&trace. In het geval van pre-orders staat de verwachte levertermijn vermeld bij het product. 

 

RETOURNEREN

Mocht je iets willen retourneren, meld dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling je retour aan via info@fentie.nl. Je ontvangt dan een bevestiging van je retouraanvraag en de retourinstructies. 

Gebruik zoveel mogelijk de originele doos waar je je bestelling in hebt ontvangen en zorg ervoor dat de producten beschermd zijn en onbeschadigd terug in ontvangst genomen kunnen worden. Zodra we je producten in originele staat, inclusief originele verpakking en prijskaartjes, zal het bedrag zo snel mogelijk worden teruggestort. 

De kosten voor het retourneren van een pakketje komen voor eigen rekening. We raden je aan om de producten met een track&trace code te versturen. Verloren gegane pakketjes die niet voorzien zijn van een track&trace code kunnen niet worden vergoed. 

We behouden ons het recht om een gedeelte van het betaalde bedrag te crediteren wanneer het vermoeden bestaat dat het product reeds is gebruikt of wanneer het product ten gevolge van gebruik is beschadigd of de verpakking onzorgvuldig is geopend of beschadigd is geraakt.  

Items die zijn gepersonaliseerd, huidverzorging, spenen en gift cards kunnen niet geretourneerd worden. 

**Voor afgeprijsde items geldt dat er een tegoedbon wordt uitgeschreven ter waarde van het geretourneerde bedrag. In geval van retouren bij stapelkorting wordt de korting opnieuw berekend over het aantal niet geretourneerde items. 

Mocht het voorkomen dat we je een verkeerde product hebben gestuurd, of dat een product onverhoopt beschadigd geleverd wordt, laat het ons dat binnen 2 dagen weten. We zullen dan de retourkosten van het product vergoeden en je na ontvangst een vervangend item toesturen, mits nog op voorraad.